Všeobecné obchodní podmínky

I.

Všeobecná ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“) platí při nákupu v internetovém obchodě www.abrazivo.sk, jehož provozovatelem je, Jozef Švec se sídlem Kollárova 202, Terchová 013 06, IČO:43083161, zapsaná v Ž.R ObÚ v Žilině čj. živnostenského reg.: 580-33741 email: info@pieskovacíprace.sk, kontaktní osoba: Jozef Švec, tel. č.: 0903 012 463.
Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí uzavřené kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím na straně druhé.
Všechny smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s platnými právními předpisy v České republice.
V případě, že je smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami zákonem:
čj. 40/1964 Sb. Občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů;
čj. 250/2007 Sb. o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů;
čj. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího ao změně a doplnění některých zákonů ve znění pozdějších předpisů;
čj. 22/2004 Sb. o elektronickém obchodu ao změně a doplnění zákona č.j. 128/2002 Sb. o státní kontrole vnitřního trhu ve věcech ochrany spotřebitele ao změně některých zákonů ve znění zákona č. 1/2003 284/2002 Sb. ve znění pozdějších předpisů.
V případě, že je smluvní stranou podnikatel, řídí se vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami. 513/1991 Sb. Obchodním zákoník ve znění pozdějších předpisů.

II.

Vymezení pojmů

Spotřebitelskou smlouvou je každá smlouva bez ohledu na právní formu, kterou uzavírá dodavatel se spotřebitelem.
Prodávajícím je Jozef Švec která provozuje internetový obchod. Jeho předmětem je prodej zboží prostřednictvím internetového obchodu a je umístěn na internetové stránce https://abrazivo.sk (dále jen „internetový obchod“).
Kupujícím je zákazník, který na základě kupní smlouvy vstupuje do smluvního vztahu s prodávajícím.
Zákazníkem našeho internetového obchodu může být každá fyzická osoba způsobilá k právním úkonům nebo právnická osoba, která projevila zájem nakupovat zboží na internetovém obchodě. Zákazníkem podle těchto obchodních podmínek se za určitých okolností rozumí i třetí osoba, kterou zákazník v závazné objednávce určí jako osobu, které má být objednané zboží předáno (dále jen „oprávněná osoba“). Uvedení jména oprávněné osoby v závazné objednávce se považuje za její zmocnění k převzetí objednaného zboží.

III.

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

Kupující si vybere produkt na základě aktuální nabídky uveřejněné v internetovém obchodě, tento výběr potvrdí kliknutím na tlačítko „Objednat s povinností platby“, vyplní objednávkový formulář (e-mail, v případě koupě zboží doručovací adresu), zvolí si počet produktů (případně upřesní parametry produktu) a vybere způsob platby (dobírka, v hotovosti při převzetí). Objednávky uskutečněné prostřednictvím internetového obchodu jsou závazné. Při odeslání objednávky kupující potvrzuje aktivním odklikem, že se seznámil a souhlasí s těmito obchodními podmínkami.
Návrhem na uzavření smlouvy je umístění nabízeného zboží v internetovém obchodě, smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím a přijetím objednávky prodávajícím. Bez zbytečného odkladu po zpracování Vaší objednávky vám na vámi zadanou e-mailovou adresu zašleme potvrzení o přijetí objednávky (akceptace objednávky), které obsahuje číslo objednávky, název a specifikaci zboží, údaj o ceně zboží a náklady doručení (poštovné), způsob platby, údaj o předpokládané dodací lhůtě zboží, údaje o místě, kde má být zboží dodáno, údaje o prodávajícím, případně další informace. Doručením potvrzujícího e-mailu o přijetí a potvrzení vaší objednávky dochází k uzavření kupní smlouvy.
V případě, že máte u nás vytvořený účet, vaše objednávka bude zároveň archivována v sekci Objednávky, do které budete mít přístup jen Vy po přihlášení. Na e-mailovou adresu kupujícího mohou být v případě potřeby zasílány veškeré další informace ohledně jeho objednávky.
Smluvní strany se dohodly, že komunikace mezi nimi bude uskutečňována ve formě e-mailových zpráv.
Kupující je povinen zaplatit prodávajícímu cenu zboží dohodnutou v potvrzení objednávky včetně nákladů na doručení zboží (dále jen „kupní cena“) dobírkou v místě dodání zboží, nebo bezhotovostním převodem na účet prodávajícího, uvedený v potvrzení objednávky.
Kupující je povinen zaplatit prodávajícímu kupní cenu za sjednané zboží ve lhůtě uvedené v potvrzení objednávky, nejpozději však při převzetí zboží.
Informace o jednotlivých krocích vedoucích k uzavření smlouvy vyplývají z těchto obchodních podmínek a kupující má vždy možnost před samotným odesláním objednávky tuto zkontrolovat, popřípadě ji opravit. Smlouva je uzavírána v českém jazyce, nebrání-li tomu okolnosti na straně prodávajícího ani kupujícího, je možné uzavřít smlouvu v jiném,

re obě strany srozumitelném, jazyce.
Provozovatel spolu se zbožím dodá kupujícímu všechny náležité doklady, které se ke zboží vztahují: fakturu (daňový doklad), příp. záruční list (pokud jej výrobce poskytuje).
Kupující může zrušit objednávku e-mailem nebo telefonicky, pokud ještě nebyla vyřízena. Pro zrušení objednávky nás kontaktujte prostřednictvím emailu: info@pieskovacíprace.cz nebo na tel. čísle +421903012463.

IV.

Cena

Všechny ceny zboží a služeb jsou uváděny jako konečné, včetně odpovídající DPH ve výši stanovené platným právním předpisem České republiky, nezahrnuje však cenu dodání zboží.
Všechny akce platí do vyprodání zásob, pokud u konkrétního výrobku není uvedeno jinak.
Jakékoliv dodatečné slevy, které jsou poskytovány nad rámec slev uváděných u jednotlivých produktů na naší internetové stránce, individuální slevy pro zákazníka nebo slevy poskytované na základě spolupráce našeho internetového obchodu s třetími stranami, nejsou vzájemně kombinovatelné.
Konečná cena je uváděna v objednávkovém formuláři těsně před odesláním objednávky, je uvedena včetně DPH, popřípadě všech ostatních poplatků (balné, poštovné), které musí spotřebitel pro získání výrobku nebo služby zaplatit. Tuto cenu nelze prodávajícím jednostranně měnit.
V internetovém obchodě jsou zveřejněny informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené v internetovém obchodě platí jen v případě, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.

V.

Dodací podmínky

Zboží, které je na skladě, je expedováno obvykle následující pracovní den.
Zboží, které na skladě není, je vždy označeno pojmem „Vyprodáno“.
Pokud se prodávající a kupující v kupní smlouvě nedohodli jinak, než prodávající jsme povinni splnit Vaši objednávku a doručit vám zboží ve lhůtě nejpozději do 30 dnů od přijetí objednávky. Pokud objednané zboží nebo část zboží z objednávky nelze dodat ve výše uvedené lhůtě, budeme vás o této situaci informovat v co možná nejkratší době a sdělíme vám předpokládaný termín dodání zboží nebo navrhneme dodání náhradního zboží. Pokud se nám zboží nepodaří zajistit ani v dodatečné lhůtě, máte právo od smlouvy odstoupit a v případě úhrady kupní ceny nebo její části vám budou finanční prostředky vráceny do 14 dnů na Vámi určený bankovní účet.
Objednávky vyřizujeme průběžně každý pracovní den a objednávky dodáváme pouze v rámci území České republiky.

VI.

Místo a způsob dodání

Závazek dodat zboží je splněn předáním zboží zákazníkovi resp. oprávněné osobě uvedené v objednávce. Zboží zasíláme Slovenskou poštou formou dopisu/balíku nebo dopisní/balíkové dobírky. K dodací lhůtě je proto třeba připočítat běžně 1-3 pracovní dny, které trvá doručení titulu k vám Českou poštou, případně 1 pracovní den pro doručení kurýrní službou.
Zboží si můžete vyzvednout na pobočce České pošty nebo Vám bude doručeno poštovní doručovatelkou, kurýrem.
O tom, že Vaše objednávka byla předána přepravci, vás budeme informovat e-mailem. Pokud vám zboží nebylo doručeno ani do 7 dnů po našem e-mailu, kontaktujte prosím svou dodávací poštu i nás. Bližší informace o vašem balíku a možných důvodech nedoručení vám po prověření následně poskytneme e-mailem. Pokud máte u nás zřízen uživatelský účet, můžete si aktuální stav vyřizování Vaší objednávky si můžete kdykoli prohlédnout i v sekci Objednávky.
Zákazník je povinen převzít zboží v dohodnutém místě a čase osobně, nebo zajistit jeho převzetí. Převzetí zboží zákazník písemně potvrdí v dodacím listu, který je zároveň dokladem o zaplacení zboží v případě platby na dobírku. Po zaplacení částky za objednávku obdrží zákazník na emailovou adresu účetní doklad (faktura), který zároveň slouží jako záruční list. Spolu se zbožím zákazník obdrží sumář objednávky, který má pouze informativní charakter a neslouží jako daňový doklad.
Závazek dodat zboží se považuje za splněné iv případě, že zákazník nepřevezme zboží v dohodnutém čase a na dohodnutém místě, resp. odmítne zboží převzít. V případě, že si zákazník zboží nepřevezme a zboží se nám vrátí zpět, máme právo od kupní smlouvy odstoupit a od zákazníka požadovat náhradu nákladů spojených s vrácením zboží (prodávající má právo na náhradu škody (dle ust. § 420 a násl. občanského zákoníku) , ve výši skutečných nákladů na pokus o neúspěšné doručení objednávky – poštovné související se zpětným zasláním zboží). Opětovné doručení zásilky je možné jen po vzájemné dohodě. Prodávající má právo i neuplatnit si právo na náhradu škody nebo uplatnit toto právo jen z části.
Nezodpovídáme za opožděnou dodávku zboží zaviněnou nesprávně udanou adresou příjemce. Zákazník nabývá vlastnické právo ke zboží jeho převzetím v místě dodání. Převzetím zboží přechází na zákazníka rovněž nebezpečí náhodné zkázy a náhodného zhoršení.
Při převzetí zásilky je zákazník oprávněn zkontrolovat zá

sílku, zda nebyl poškozen obal zásilky (mechanické poškození způsobené přepravou) a zda je zboží bez vad. V případě viditelného poškození zásilky nebo zboží je zákazník oprávněn zásilku nepřevzít. V případě, že je zásilka porušena, kupující zboží nepřevezme a sepíše s doručovací společností protokol.

VII.

Způsob platby, poštovné a jiné poplatky

Kupní cenu kupující zaplatí prodávajícímu:
po převodu  ( 0 Kč)
na dobírku ( 2 €)
bankovním převodem na účet: IBAN SK05 7500 0000 0040 0286 1611
platební kartou
K uvedeným cenám zboží připočítáváme následující poštovné podle způsobu a adresy dodání.
Jiné poplatky ani balné neúčtujeme.

VIII.

Záruční doba

Na veškeré prodávané zboží je poskytována zákonem stanovená záruční doba 24 měsíců v případě použitého zboží a zboží z bazaru nejméně 12 měsíců, začíná běžet od převzetí věci kupujícím.
Je-li na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní připojeném vyznačena lhůta k použití, neskončí záruční doba před uplynutím této lhůty.
Na žádost kupujícího je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Pokud to povaha věci umožňuje, postačí místo záručního listu vydat doklad o koupi.
Záruční list obsahuje označení prodávajícího (jméno a příjmení, obchodní jméno nebo název prodávajícího, jeho sídlo nebo místo podnikání), obsah záruky, její rozsah a podmínky, délku záruční doby a údaje potřebné k uplatnění záruky. Pokud záruční list neobsahuje všechny náležitosti, nezpůsobuje to neplatnost záruky.
Prohlášením v záručním listě vydaném kupujícímu nebo v reklamě může prodávající poskytnout záruku přesahující rozsah zákonné záruky, podmínky a rozsah této záruky určí prodávající v záručním listu.
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení.
Na dárky, které obdržíte zdarma, nebo výhry ze soutěží se záruka nevztahuje.
Nárok na bezplatnou záruční opravu zaniká také:
nepředložením kompletního zboží včetně příslušenství,
neoznámením zjevných vad při převzetí zboží,
uplynutím záruční doby zboží,
neodborným a nešetrným zacházením nebo zanedbáním péče o zboží,
mechanickým poškozením zboží způsobeným kupujícím.
Za vadu nelze považovat změnu zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, či nesprávného používání nebo nesprávného zásahu, zejména:
vada vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení nebo nesprávného používání či nedostatečného nebo nevhodného ošetřování,
vada vznikla v důsledku přirozených změn materiálů ze kterých je zboží vyrobeno,
vada vznikla v důsledku jakéhokoli poškození kupujícím či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.

IX.

Stornování objednávky

Pokud si přejete zrušit Vaši objednávku, která ještě nebyla vyřízena, co nejdříve nás prosím kontaktujte a uveďte číslo Vaší objednávky. Pokud již byla Vaše objednávka zaplacena, peníze vám vrátíme nejpozději do 14 dnů na účet, ze kterého jste zaplatili.
Zároveň si vyhrazujeme právo stornovat Vaši objednávku na zboží, pokud vám jej nebudeme schopni dodat z důvodu nedostupnosti (vyprodání zásob nebo stažení z nabídky) nebo pokud ani při vynaložení veškerého úsilí nejsme schopni dodat zboží v dohodnuté lhůtě nebo ceně, a/nebo zajištění zboží by nám způsobilo nepřiměřené obtíže a nepřiměřené výdaje v poměru k hodnotě objednaného zboží, pokud se s Vámi nedohodneme na náhradním plnění. O stornování objednávky vás budeme neprodleně informovat telefonicky nebo e-mailem. V případě úhrady kupní ceny nebo její části vám budou finanční prostředky vráceny do 14 dnů na účet, ze kterého jste zaplatili, pokud se nedohodneme jinak.
V případě, že do 14 dnů od vytvoření objednávky, kupující nezaplatí částku za objednávku prodávající nezaplacenou objednávku stornuje.

X.

Reklamace

Prodávající odpovídá za vady, které má prodaná věc při převzetí kupujícím.
Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Kupující může místo odstranění vady požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem k ceně zboží nebo závažnosti vady. Prodávající může vždy namísto odstranění vady vyměnit vadnou věc za bezvadnou, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné obtíže.
Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Stejná práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o odstranitelné vady, pokud však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí se vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Jde-li o jiné neodstranitelné vady, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci.
Prodávající je povinen určit způsob vyřízení reklamace ihned, ve složitých případech nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace, v odůvodněných případech, zejména vyžaduje-li se složité technické zhodnocení

ne stavu výrobku nebo služby, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po určení způsobu vyřízení reklamace se reklamace vyřídí ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později; vyřízení reklamace však nesmí trvat déle než 30 dní ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit nebo má právo na výměnu výrobku za nový výrobek.
Prodávající potvrdí přijetí reklamace okamžitě, a vydá jej spotřebiteli. Nejpozději jej však vydá spolu s dokladem o vyřízení reklamace.
Doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby ukončení reklamačního řízení (předání opraveného výrobku, písemná výzva k převzetí plnění nebo její odůvodněné zamítnutí) se do záruční doby nepočítá. V případě výměny věci za novou, začíná běžet nová záruční doba od jejího převzetí.
Při uplatnění reklamace spotřebitelem během prvních 12 měsíců od koupě, může prodávající vyřídit reklamaci zamítnutím pouze na základě písemného odborného posouzení; bez ohledu na výsledek odborného posouzení nelze od spotřebitele vyžadovat úhradu nákladů na odborné posouzení ani jiné náklady související s odborným posouzením.
Při uplatnění reklamace spotřebitelem po 12 měsících od koupě, kdy ji prodávající zamítl, prodávající je povinen v dokladu o vyřízení reklamace uvést, komu může spotřebitel zaslat výrobek k odbornému posouzení. Je-li výrobek zaslán na odborné posouzení určené osobě, náklady odborného posouzení, jakož i všechny ostatní s tím související účelně vynaložené náklady nese prodávající bez ohledu na výsledek odborného posouzení. Pokud spotřebitel odborným posouzením prokáže odpovědnost prodávajícího za vadu, může reklamaci uplatnit znovu. Během provádění odborného posouzení záruční doba neběží. Prodávající je povinen spotřebiteli uhradit do 14 dnů ode dne znovu uplatnění reklamace veškeré náklady vynaložené na odborné posouzení, jakož i všechny s tím související účelně vynaložené náklady. Znovu uplatněnou reklamaci nelze zamítnout.
O výsledku reklamace bude kupující informován bezprostředně po ukončení reklamačního řízení e-mailem a zároveň mu bude doručen prostřednictvím e-mailu, resp. doporučenou poštou reklamační protokol (doklad o vyřízení reklamace). Doklad o vyřízení reklamace se nemusí doručovat, pokud spotřebitel má možnost prokázat uplatnění reklamace jiným způsobem.
V případě uplatnění reklamace, spotřebitel informuje prodávajícího prostřednictvím reklamačního listu o uplatnění prostřednictvím emailu (pro dosažení co nejrychlejšího vyřízení reklamace) a zašle zboží zabalené do obalu vyhovujícího přepravě spolu s popisem vady a kopií dokladu o koupi (případně záručním listem, pokud bylo vydáno) na adresu prodávajícího:

Abrazivo.sk – Jozef Švec

Kollárova 202

013 06 Terchová

email: info@pieskovacieprace.sk telefon: +421903012463

Kupující má právo na úhradu nezbytných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady. Pokud spotřebitel není spokojen se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva, má možnost obrátit se na prodávajícího s žádostí o nápravu. Odpoví-li prodávající na žádost o nápravu zamítavě nebo na ni neodpoví do 30 dnů ode dne jejího odeslání, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení svého sporu podle § 12 zákona č. 1/2003. 391/2015 Sb. o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně a doplnění některých zákonů.
Alternativní řešení sporů může využít pouze spotřebitel (fyzická osoba), která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání. Alternativní řešení sporů se týká pouze sporu mezi spotřebitelem a prodávajícím, jehož hodnota přesahuje 20 eur, vyplývajícího ze spotřebitelské smlouvy uzavřené na dálku.
Subjekt alternativního řešení sporů podle §3 zákona 391/2015 Z.z. může od vás za zahájení řešení sporu požadovat úhradu poplatku do výše 5 eur s DPH. Návrh můžete podat způsobem určeným podle §12 Zákona 391/2015 Sb. nebo kliknutím na tuto internetovou stránku.
Spotřebitel může k podání návrhu na alternativní řešení svého sporu. využít platformu pro řešení sporů on-line, která je dostupná na webové stránce https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
Příslušným subjektem pro alternativní řešení spotřebitelských sporů s prodávajícím je Slovenská obchodní inspekce, nebo jiná příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství Slovenské republiky (seznam je dostupný na stránce http://www.mhsr.sk).

XII.

Odstoupení od smlouvy

Zákazník je oprávněn odstoupit od smlouvy bez udání důvodu v souladu s § 7 zákona č.j. 102/2014 Z

.z. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího ao změně a doplnění některých zákonů ve znění pozdějších předpisů ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. V případě, že v rámci jedné objednávky bylo zboží dodáno odděleně, lhůta pro odstoupení běží okamžikem převzetí zboží, které bylo dodáno jako poslední.
Pokud předmětem kupní smlouvy je dodání zboží, spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy i před dodáním zboží. Odstoupí-li zákazník od smlouvy, ruší se tím i každá případná doplňková smlouva s ní související.
V souladu s ust. §517 odst. 1 písm. 1 Občanského zákoníku může zákazník uplatnit odstoupení i jen ve vztahu k části předmětu smlouvy (pokud předmětem smlouvy resp. závazné objednávky bylo dodání několika kusů zboží) a v takovém případě se smlouva ruší pouze v této části.
Spotřebitel je povinen, chce-li toto právo využít, písemné odstoupení od kupní smlouvy osobně doručit nejpozději v poslední den určené lhůty na kontaktní adresu prodávajícího nebo toto odstoupení předat k poštovní přepravě nejpozději v poslední den lhůty na adresu, která je uvedena v kontaktech. Spotřebitel je povinen po oznámení o odstoupení od smlouvy zaslat nebo doručit osobně předmět smlouvy od které odstupuje spolu se vší dokumentací – například. kopie faktury, návodem a jinou dokumentací ke zboží, která mu byla doručena spolu se zbožím, nejpozději však do 14 dnů ode dne odstoupení.
Doporučujeme kupujícím, aby zboží zasílali doporučeně a jako pojištěnou zásilku.
Odstoupení od smlouvy musí kupující učinit písemnou formou způsobem nevzbuzujícím pochybnosti, že došlo k odstoupení od smlouvy, nebo v podobě zápisu na jiném trvanlivém nosiči nebo pomocí formuláře, který je zveřejněn na www.abrazivo.cz výměna- vrácení-reklamace zboží
Následně jej můžete v počítači vyplnit a vytisknout).
Odstoupení od kupní smlouvy dle předchozího bodu těchto obchodních a reklamačních podmínek musí obsahovat informace požadované ve formuláři, který je zveřejněn na www.abrazivo.cz, zejména identifikaci kupujícího, číslo a datum objednávky, přesnou specifikaci zboží, způsob, jakým má prodávající vrátit již přijaté plnění. , zejména číslo účtu a/nebo poštovní adresu kupujícího.
Zboží nám nezasílejte na dobírku, takové zboží nebude převzato.
Provozovatel e-shopu vrátí zaplacené plnění za zboží/službu včetně nákladů na dopravu ve smyslu ust. §9 odst. 1 písm. 3) zákona č.. 102/2014 Sb. jakož i nákladů prokazatelně vynaložených na objednání zboží do 14 dnů ode dne doručení odstoupení od smlouvy, avšak nemusí vrátit peníze dříve než je mu doručené zboží nebo spotřebitel neprokáže zaslání zboží, to neplatí v případě, že prodávající navrhl, že si zboží vyzvedne sám. Spotřebitel má nárok při uplatnění práva na odstoupení od smlouvy na vrácení nákladů za nejlevnější běžný způsob doručení nabízený prodávajícím
V souladu s ust. § 7 odst. 1 písm. 6 zákona č . 102/2014 Sb. zákazník nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je:

– prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků spotřebitele, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného zvlášť pro jednoho spotřebitele,

Spotřebitel snáší jakékoli snížení hodnoty zboží, které bylo způsobeno jeho používáním nad rámec potřebný pro zjištění funkčnosti a vlastností zboží.

XIII.

Ochrana osobních údajů

Bližší informace a přesné podmínky o osobních údajích, jejich zpracovávání a ochraně naleznete na: https://abrazivo.cz zpracování osobních údajů

Závěrečná ustanovení

Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, strany se dohodly, že vztah se řídí právem České republiky. Tím nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecných závazných právních předpisů.
Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení zákona 250/2007 Sb. o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů.
Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafiky, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.
Prodávající nenese odpovědnost za vady vzniklé v důsledku zásahu třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho použití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užívat programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
Kupní změna

luva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není veřejně přístupná.
Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklé po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
Dozor nad dodržováním povinností prodávajícího vůči spotřebiteli je Česká obchodní inspekce, konkrétní pracoviště:

Inspektorát SOI se sídlem v Žilině pro Žilinský kraj, Předměstská 71, P. O. BOX B-89, 011 79  Žilina 1

tel.: 041/724 58 68

e-mail: za@soi.sk

http://www.soi.sk

http://www.soi.sk/sk/Podávanie-podnětů-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách https://abrazivo.cz v den odeslání objednávky kupujícím, který je bezvýhradně přijímá, což také potvrdí aktivním odklikem při potvrzení objednávky. Provozovatel si vyhrazuje právo na případnou změnu či doplnění obchodních podmínek. Na uzavřené objednávky se však vztahuje znění platné v době provedení objednávky.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti 01.11.2021 a ruší předchozí znění všeobecných obchodních podmínek.